Campagnes
In de verschillende campagnes richtten we ons op uiteenlopende doelgroepen zoals de inwoners van de wijken rondom de afsluiting, weggebruikers op de omleidingsroutes, dagjesmensen Koningsdag Rotterdam, werknemers en bezoekers van het Alexandrium Shopping Center en het fietsverkeer over de Hoofdweg. Om iedereen op passende en persoonlijke wijze te bereiken kwam hier een brede platformmix aan te pas.
Door een intensieve en prettige samenwerking met Rijkswaterstaat, bouwcombinatie De Groene Boog en Zuid-Holland Bereikbaar hebben we op meer dan 8 verschillende social media platforms de uiteenlopende doelgroepen weten te bereiken. In totaal zijn hiermee een half miljoen unieke personen bereikt en is de berichtgeving zo'n 3,5 miljoen keer gezien!
Het is nog niet gedaan met de werkzaamheden. Tot medio 2025 volgen nog afsluitingen van de A16 en Hoofdweg ter hoogte van het viaduct. We kijken er naar uit om onze online publiekscommunicatie ook dan weer grootschalig in te kunnen zetten.
"Op naar minder hinder(beleving)!"